måndag 6 oktober 2008

Start!

Jaha, då var det dax för första inlägget i min alldeles egna blogg. Lite nervöst. Kan jag göra detta? Hoppas ni är förstående så här i början.
Jag vill att detta ska vara min träningsdagbok i första hand och lite vanlig dagbok i andra. Vi får se. Idén fick jag häromdagen när jag var ute och sprang; jag insåg att jag behöver lite mer motivation för att kunna pressa mig i min träning. Kanske kan detta funka....
Jag har som ambition att dela med mig av min träning, resultat, reflektioner, tips mm. Kanske kah jag lägga in några bilder från träningen och video av roliga övningar och ffa har jag som mål att lägga in vidoesnutt när jag lyckas med enarmsarmhävningar!

2 kommentarer:

  1. Roligt! Ju fler som bloggar, desto bättre!
    Jag tänkte på en sak på din blogg: Den gröna färgen du har i rubrikerna är ganska så svår att läsa, i alla fall i min dator. Om jag var du skulle jag byta den mot en lite mörkare variant. hej!

    SvaraRadera
  2. Tack för bra synpunkt Martin, märker själv att jag har svårt med den färgen. Den är bara sååå vacker. Jag är i min gröna period just nu!
    Kommer snart att skriva lite om min nyfunna surbrödspassion!

    SvaraRadera