fredag 10 oktober 2008

Mammakropp

I slutet på februari i år födde jag vår andra son. Jag tränade genom promenader och cirkelträning fram till det var 3 veckor kvar till beräknad förlossning - det kändes bra. Och jag började igen ca 1 månad efter förlossningen inspirerad av makens Body For Life förvandling. Det var lättare styrkeövningar, massvis med plankor och annan coreträning och så småningom även lite jogging i intervallform. Sedan har det bara rullat på och nu är träningen en del av min vardag. Får se om jag vågar sätta in mina FÖRE och EFTER bilder så småningom . Skillnaden är stor: minus 12 kilo, -7fett%, åtskilliga minus på mina midje- samt rumpmått men ffa en vältränad muskulös kropp där gravidmagen är ett minne blott. Och jag orkar mycket mer trots 2 krävande barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar