torsdag 1 januari 2009

Årsredovisning

Så hur var 2008 egentligen?
Det var året då jag blev tvåbarnsmamma, då jag kom i bra fysisk form då hela familjen bytte efternamn och året då jag sista månaderna gick i en dimma av ständig trötthet pga sömnbrist.
Man kan sammafatta i bilder. Hahaha, jag är mig inte nådig och visar först de som är allra
pinsammast så passa på och njut innan jag ångrar mig och tar bort dem!

FÖRE

ca 90 kilo tung någon månad före förlossningen. Kvinnan som gav flodhästen ett ansikte!

EFTER

Stolt mor, trött och bara lite lättare än föregående bild. Fast besluten att komma i form.

6 MÅNADER EFTERGlad och redo för en springtur i mörker och kyla! 13 kilo lättare och i mitt livs bästa form!

GOTT NYTT LÖPARÅR GOTT FOLK!

9 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk resa! Och visst är det skönt att lämna flodhästtillståndet;) Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt på dig med =)

    Och låt detta året vara fylld med nya utmaningar och roliga äventyr !!

    SvaraRadera
  3. Vilken förändring! Och vilket fokus! Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  4. Wow! Läckert!!! och precis sånt som man behöver se för att veta att den där resan kan göras, när man nu är på helt andra sidan så att säga. Gott nytt år!!!

    SvaraRadera
  5. Ja men WOW att du fixat det så snabbt!!! Nu kan ju 2009 bara bli bättre=0)

    SvaraRadera
  6. Starkt jobbat!
    PS. Du såg INTE ut som en flodhäst. Möjligtvis en svullen flodhäst (haha)
    Vi tittade på bilder på min sambo när hon var som "gravidast" - hon satt i en fotölj - trodde vi. Det var en tresitssoffa!

    SvaraRadera
  7. Tack alla för fina kommentarer. Jag måste ändå säga att trots att jag var stor som gravidast så kände jag mig otroligt vacker och attraktiv; och det är väl viktigast! Jag häll faktiskt på med styrketräning (inkl plankan och armhävningar) fram till det var ca 1 månad kvar! Det var nog det som gjorde att det var lättare att komma igång sen.

    SvaraRadera
  8. Kanon att jobba sig i form efter att ha blivit tvåbarnsmamma och allt vad det innebär...

    Såg inte flodhästen? Bara en gasell :)

    SvaraRadera