lördag 31 januari 2009

Perfekt

Det har varit en närmast perfekt dag på alla sätt:
På förmiddagen bad och sim med stora sonen = mycket skratt och glädje.
Sedan lite bus och lek hemma. Lite "Helnöt" slank ner.... Ommöblering på stora sonen rum - tänk att man kan göra så mycket med bara lite omflyttning av gamla möbler! Det blev jättemysigt och ombonat och M4 blev jätteglad. En god middag med hela familjen, en hemgjord minismela till efterrätt (det märks att det är min syndardag idag, eller hur?). Oh nu en fantastisk runda under en stjärnrklar himmel....

Distans: 7,4 km
Tid: 39:48 min
Tempo: 5:23
Temp: -8 ! (måste faktiskt omvärdera mina nya vintertights - "korvarna" i knäveckan är borta och de är fantasiska vid så låg temp - jag hade inget under och frös nada!)

Nu ska jag strecha, duscha och sedan ta lite mörk choklad....
HA en bra kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar