söndag 1 februari 2009

Effektiv

Idag var det en sådan effektiv dag: matlagning, brödbak, barnkalas, mycket lek med barnen och som kronan på verket lite styrketräning:

3x15 tåhävningar
3x10 rygg-ups på boll
3x10 benböj med boll mot vägg
2x1 min planka
40+20+20 armhävningar på boll
50 sit-ups
30 hög rodd

Nu ska jag njuta av min hemmagjord yoghurt med hallon!
Imorgon blir en spännande morgon - jag ska köra lite träning vid 6-tiden med en kompis på jobbet. Hoppas på cardio i form av crosstrainer-körning! Wish me luck! Jag har hittills orkat max 10 minuter åt gången på en sådan!

2 kommentarer:

  1. Hoppsan, här ligger vi inte på latsidan. Sofia skulle på kalas i lördags och vaknade med 40 graders feber.
    När du kör Cardio på crosstrainern - är det det förinställda programmet eller något du hittat på själv??

    SvaraRadera
  2. Kolla mitt inlägg Andrej: Det fanns flera förinställda program - cardio, hill, random mm.

    SvaraRadera