lördag 21 februari 2009

Pensionärsvarning

Ja, det är inte bara att jag gillar "På spåret". Under gårdagens sköna lugna pass i vårsolen kände jag mig som en utsliten pensionär. Jag fick ganska så ont i min vänstra hälsena och så i min ena skinka så att en ischiassmärta strålade ner i hela vänstra benet som nästan vek sig. Senare samma dag körde jag Mias rehab med tennisboll ( satte den under skinkan och rullade liksom tills jag hittade den ömma punkten) - AJAJAJAJ! - där satt den! Att smärta kan vara så äckelskön. Dags att boka tid hos sjukgymnast tror jag...

Distans: 8,5 km
Tid: 47:48 min
Tempo: 5.37

3 kommentarer:

  1. Aha! Ännu en stamkund hos sjukgymnast/naprapat? Skall testa tennisbollen, för där sitter min smärta också när den slår till.
    Krya på!!

    SvaraRadera
  2. Äckelskön var ett bra uttryck =) Jag brukar säga Sköntont =)

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt e okej med dig.
    Har en liten utmaning till dig på bloggen. Om du har lust och ork efter sjukgymnasten, alltså.

    SvaraRadera