tisdag 17 februari 2009

Planering

Det nya för i år är att jag planerar min träningsvecka i förväg - det fungerar jättebra. Jag kan inte vara spontan med träningen när det finns kids och man som oxå vill träna.
Så även om jag ibland blir urless på att allt måste planeras i minsta detalj för att det ska bli så är jag beroende av planering. Därför kan jag bli arg när det faller pga utomstående saker. Som igår. Fick reda på att jag idag skulle ha sk medarbetarsamtal med min chef. Så jag hoppade över mitt planerade löppass igår kväll till förmån för 2 timmars planering inför mötet idag. Tänkte att jag springer tisdag kväll + onsdag lunch. Mötet idag blåstes av, det blir imorgon lunch istället!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Jag får ta ett kvällspass imorgon för torsdag kväll är jag ensam med barnen. Det går förstås men jag gillar inte störningar. Så det så!
Och för övrigt kan jag säga att Ozzys "Working class hero" är suverän!

Distans: 7,4 km
Tid: ? glömde sätta på klockan men gissar på 41 min
Tempo: ca 5:30

2 kommentarer:

  1. Nu skall jag inte vara hurtfrisk och så... men jag försöker se inställda möten med glädje eftersom jag får gratistid som jag inte planerat. Men jag förstår din frustation.

    SvaraRadera
  2. Andrej: det var inte gratistid tyvärr, det hade jag sett med glädje. Utan mitt viktiga möte fick ställas in till förmån för ett annat, i min uppfattningmeningslöst, möte. Men det idag gäller det. Jag är taggad. Ska bl a rådfråga om sk coach som jag anser att jag behöver.

    SvaraRadera