onsdag 25 februari 2009

Straffrunda

Dagens straffrunda var tung - jag kom på att jag glömde strecha efter gårdagens pass! Så benen var sega och tunga. Men det blev en bra runda i alla fall - det var ljust och inte så halt. Jag har valt att springa utan tidtagning denna vecka. Jag är less på löpning och vill inte känna det som "nederlag" om jag springer långsamt. Så jag bara lunkar och tar det lugnt!
Nu känns allt bättre - det är visserligen mycket på jobbet men mina 2 föräldradagar gör att jag kan varva ner med barnen hemma. Och så ska jag få hjälp med kosten. Och så har jag anmält mig till Blogger Boot Camp 25/4! Ser så framemot det. Blir kul med en hel dags träning samt att träffa de andra träningsbloggarna.
Idag åkte vi skridskor (vi och vi...) och bakade en morotskaka; L0 blir L1 på fredag och det kommer ett par jämnåriga för att krypa omkring och dra i varandras hår samt peta i varandras ögon. Det är äkta vänskap på 1-åringarnas vis!

Distans: 7,4 km

2 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar med att vilja springa utan tidtagning.

    Det är inte alltid UR-Kul med klocka... :)
    Har själv också lärt mig att bara tycka att ett långsamt pass kan vara riktigt skönt även om man inte springer på tid.

    Bra jobbat med ALLT!

    SvaraRadera