måndag 19 januari 2009

Superwoman!

Kolla här. Tanten (ja, man får väl skriva så om en som är över 70 eller?) klarar ju fler armhävningar och är betydligt muskligare än jag! Och ungefär lika rynkig! Vilken härlig tant! Sån dunderkvinna vill jag oxå vara. Undrar om hennes man ringde till gymmet mest för att kolla att hon verkligen var där och vem hon tränade med! ;o)
Nåja,så blev mitt styrkepass idag. Jag känner mig lite däst och oinspirerad för tillfället. Blir nog bättre snart.

3x10 tåhävningar
2x10 benutfall
10 höga step-ups på varje ben
50 sit-ups
15 sneda sit-ups
2x1 min planka
2x30 sek sidoplanka
3x10 båt (liggande på rygg upp och ner med ben + armar)
2x25 armhävningar
20 ryggups

4 kommentarer:

  1. Den där 72-åringen var riktigt tajt - vilket skinn och vilka muskler. så vill jag också se ut när jag blir gammal!

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte heller tackat nej till det.

    SvaraRadera
  3. Satt och läste just den artikeln i natt på jobbet och blev mäkta imponerad. Du, det var inte ett dåligt ben pass!!!

    SvaraRadera
  4. Ska vi lova varann att bli dundertanter, tjejer? ;o)

    SvaraRadera