torsdag 2 april 2009

Powerwalk

Har inte powerwalkat på läääänge i och med att löpninen har tagit över - den har känt som en tideffektivare träning. Men ikväll, liksom för några dagar sedan, blev det ca 1 timmes powerwalk men en kär granne mest för att fylla på steg i vår stegtävling på jobbet. Jag kan ju inte gå och lägga mig och ha typ 4ooo steg på en dag! Så mycket samvetsgrann lagkamrat och tävlingsmännska är jag faktiskt. Så nu kan jag snart lägga mig med gott samvete och ca 14 tusen steg på räknaren. Och imorgon ( om ingen av oss blivit kräksjukoch risken finns jo då M4 höll på hela dagen igår) åker hela Familia till IKEA för att shopp och då kan det bli miljoner med steg!
Gårdagen bjöd på en timmes styrketräning, fortfarande med stor vikt på coredelen samt ben.

2 kommentarer:

  1. Kräksjukan? Fy f-n. Skall det eländet aldrig ta slut???

    SvaraRadera
  2. Andrej: efter 60 timmar har ingen annan insjuknat men jag vågar inte ropa hej förrän imorgon mitt på dan...

    SvaraRadera