tisdag 21 april 2009

Fotosafari

Välkommen att hänga med på min lantliga runda!


Då kör vi!

ca 2,5 km vidare - den vackra Kårsta kyrka

Hästar är roligt att springa om !

Sista hållplatsen för Roslagsbanan...

Backa gård - hit kan ni komma 3 maj för betessläpp kl 10
Jättekul att se kossornas glada skutt i det fria!
Läs mer här.

Mitt favoritträd... Visst är det fint!

Backe upp...

...och uppe på krönet!

Vinkar till bonden som är ute och jobbar!

Kissemisse kallar vi Hitlerkatten...

När det är tungt behöver man en hejarklack!

Nu är det inte långt kvar.

Framme! Skönt, nu är det bara strech kvar!
Hej då!



Distans: 7,4 km
Typ av pass: kortintervall 10 st á 1 minut, uppjogg 2,5 km, ner jogg 500 m.
Tid: ?
Teknikprylar: mobil med3,2 px kamera

9 kommentarer:

  1. Roligt att få hänga med på din runda! Verkade vara en trevlig sväng! Speciellt söt var katten :)

    Kul att du körde de korta intervallerna!

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att få se var du springer!
    Kul! Jag älskar ett inlägg med många bilder.
    Vad duktigt du är!

    Jag svarade din kommentar ;)

    * kram *

    SvaraRadera
  3. Tack för att vi fick följa med på rundan. Såg faktiskt ut ungefär som mina rundor brukar göra. Najs :)

    SvaraRadera
  4. Vilken helskön idé. Jag hänger på och visar upp bilder från ridvägen som jag snurrar runt på.

    SvaraRadera
  5. Blev lite trött när jag kom till kortet uppe på krönet... Men sedan gick det bra! :)

    Och lite rädd när Hitler blängde till!

    Ser ut som en skön runda det där.

    SvaraRadera
  6. Tack för att jag fick följa med på din löprunda :)
    Kan man regga det i sin träningskalender tro ;)
    /Helle

    SvaraRadera
  7. Tackar! Det kändes som jag var med hela vägen!

    Kul att se favoritträdet ändra sig från årstid till årstid.

    Jag ignorerar ordverifieringen: TRIND - hrmpffff, tillåt mig fnysa lite :)

    SvaraRadera
  8. Snorkis: kul att du gillade rundan. Katten är väldigt kelig.

    Coyntha: jag belv så inspirerad av dina bilder från långpasset!

    Andrej: ser fram emot dina bilder!

    Janne: Hitler är snäll, katten alltså och visst är det bra med lite hejatillrop på vägen!

    Helle: hehe, då skulle jag låna MarathonMias rundor - hon springer ju så mkt och så långt!

    Mia: Precis så brukar jag uppleva mitt träd - jag observerar all årstidsväxlingar. Häftigt at du tänkte på samma sätt.
    Trind - då tänker jag barm och Cecilia Lind! ;o)

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra bilder, du bor verkligen fint!

    Kramar

    SvaraRadera