lördag 11 april 2009

När verkligheten hinner ifatt en....

2 dagar på Kolmården med övernattning hade vi tänkt oss. Igår blev maken magsjuk och gick där som ett blekt lik med barnvagnen. Imorse och inatt var det min tur och jag är inte bra än så vi kom hem till lunch. Kidsen var friska som tur (?) var och hade jätteroligt åt alla tigrar, schimpanser, kamler och tapirer som var väldigt vårpigga och visade sig från sin bästa sida.... Tapirerna har inte snygg baksida kan jag tillägga. Hela Kolmården är väldigt kuperat så vi fick oss en rejäl dos backträning med barnvagn. Jag fick över 20 000 steg på min räknare!


Nu ska jag ta det lugnt så jag orkar med det planerade långpasset imorgon, jag väntar nog till eftermiddagen dock!

2 kommentarer:

  1. Långpass så på direkten? Hoppas att kroppen fått samla på sig lite energi igen! Trist att mini-semestern blev lite naggad i kanterna, men det verkar ju som om kidsen trivdes i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt, hoppas det gick över fort.

    SvaraRadera