fredag 24 april 2009

Imorgon gäller det!

Känns lite pirrigt inför morgondagens Blogger Boot Camp 2009! Det ska bli så kul att träffa de andra bloggarna ffa Coyntha som jag missade på Premiärmilen.
Ett fullspäckat schema väntar: yoga, Boot Camp i Hagaparken, kostföreläsning, functional moves, dance mm. Oj så kul det blir och som jag har längtat att få ägna en hel dag åt att bara träna järnet! Under tiden kommer mina kära pojkar att hoppa sig svettiga på vår nyinköpta studsmatta!
Nä, nu ska jag gå och packa min väska!

6 kommentarer:

  1. Hej hej! Jag är på hotellet och ska lägga mig nu. Ganska sen tykcer jag, klockan är 23.35.

    Vi ses i morgon!! Yes!

    God natt.

    SvaraRadera
  2. Ha det riktigt kul nu!! Själv känner jag mig fortfarande lite förkyld så här blir det fortsatt vila :( Men det utlovas sol till helgen iaf så man ska nog kunna njuta av livet iallafall :) :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande. Det får du berätta mer om :)

    Härligt väder ni fick dagen till ära. Ser fram emot att läsa mer.

    Ha det gott!

    Liv

    SvaraRadera
  4. Hej!! Nu har jag hittat hit! :) Vilken fruktansvärd träningsvärk man har idag!! Jag kom heller knappt upp ur sängen. Det går ju an så länge man sitter stilla, men att klä på sig byxor och strumpor var ju ett helt projekt!! Haha. Riktigt skoj dag var det i alla fall! Och igår kväll låg jag och funderade på hur nästa veckas träning ska se ut. Trots att man var helt slut så har det ändå väckt träningslusten ännu mer!!

    Ha en skön dag!!!

    //Anna

    SvaraRadera
  5. Nu har jag hittat till din blogg, kul!! Trevligt att träffas och prata lite på lunchen.
    Härligt skönt det känns i låren idag, man vet att man lever =)

    SvaraRadera
  6. Vist var det en härlig dag i går :)

    SvaraRadera