måndag 27 april 2009

Goodie bag

Här ska jag redovisa för den generösa goodie bag vi fick på BBC. Det var en ursnygg ljunglila NIKE-väska med en praktisk lillväska på snöre - nu blir det en baggis att hitta mobilen, nycklarna mm. Slut med grävandet. Inuti fanns det:
4st Gainomax Recovery
1st Bonaqua-äpple
2st Wella hairspray
1st hth bodycreme
1st Casall vattenflaska och 2st svettband
1st SILVA stegräknare
2 st Te - FRIGGS
1st Majs&Quinoa kakor Friggs
1 pkt antioxidanter Friggs
1st Protein bar och 1st protein pulver Whey Class++ - DALBLADS
1 st Natrilett bar
1st Deo- Ldb
1st påse ekorrens ekologiska godis
1st bok "Pulsträna" med Jonas Gustrin
Vi fick också en CRAFT funktionströja med BBC loggan på ryggen - ursnygg!
Samt diversebroschyrer varav en väldigt intressant för mig som fyller 40 i år och ska önska mig något - Kajak och uteliv!
Tack alla sponsorer och arrangörer!

1 kommentar:

  1. Du fick också bok alltså.. jag är lite avis på alla er :)

    men jag ska inte klaga, inte varje dag man får en goodiebag!

    SvaraRadera