måndag 2 mars 2009

Torka

Det har varit torka på inlägg här på sistone. Jag har varit trött, sur, arg, ledsen, sockerförgiftad, stressad av jobbet, förtvivlad av föräldraskapets tyngre sidor.... Nåja, det låter inte så illa som det var men det blev inte något skrivet här. Men tränat har jag .... förutom styrka och det får jag betala för nu - orkar bara 20 armhävningar!!!
Nu är det nya tag med styrkan, from denna vecka ska jag träna med 2 av mina underbara grannar 1 dag i veckan. På sunkiga 4H-gården men sällskapet, speglarna, musiken och det stora urvalet av frai vikter kommer nog peppa mig nog.
Kvällens pass såg ut så här:

50 sit-ups på boll
20 sneda sit-ups på var sida
30 sek luftcykling med bålvrid
30 sek sidoplanka på var sida
2x1 min rak planka
20 armhävningar
3x10 benutfall
3x15 tåhävningar
20 rygg-ups
15 uppkast med 11 kg hantel med böjda ben som start
15 omväna squats med hantlar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar