torsdag 12 mars 2009

4H rules!

Jag vet att jag tidigare skrivit att vår styrketräningslokal i källaren på den djurlösa (?) 4H-gården inte är så värst tilltalande och långt ifrån i samma klass som ex SATS men .... jag måste ändå att säga att med gott sällskap kommer man långt. Igår kväll var vi fem glada tjejer i åldrar 30-50 som styrketränade ihop och hade väldigt kul. Och nejnej, vi maskade absolut ingenting - det är serious träning vi pratar om. En av oss som är nybörjade hade hjälp av en kille - han var stolt att kunna instruera henne, det syntes, det var nästan som en PT! Lyxigt värre. Det blev nästan 1,5 timmes styrketräning och det kändes bra. Jag lärde mig en serie som ebstår av 5 olika skivstångsövningar typ frivändning. Oj vad de tog!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Magda.. Du blir bara snyggare och snyggare med åren..

    SvaraRadera