onsdag 18 mars 2009

Utmaning

Minus 0,1 kg på vågen! Jag tycker det är ganska OK med tanke på att det är den veckan på månaden då jag "samlar" på mig vatten om man säger så. Jag har fått min kostanalys av Orka-Mera Anna och ska se till att jag äter bättre mellanmål, fyller på energi efter träning, äter mera fet fisk och fördelar energin bättre under veckan. Jag har redan börjat med nya kostplanen och det som gläder mig är att resultat märks redan i träning! Som igår när jag egentligen var trött, hade styrketränat kvällen innan och det var allmänt dåliga förutsättningar för ett bra löppass. Men det flöt på, jag hade bra tempo, andningen och benen kändes super och jag var stark! Tänk så mycket maten kan göra!

9 kommentarer:

  1. bra gjort! jag står kvar på samma vikt så tar bonusrundan den här veckan också. :)

    SvaraRadera
  2. Japp, grymt bra gissat!!! :) Bilden är från Serafen! Var iväg där på läkarbesök idag och passade på att njuta av solen på vägen dit :)

    SvaraRadera
  3. Det är ju precis så det ska vara.

    SvaraRadera
  4. Maten är ALLT! Och sömn...

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat! Det gäller ju att nöta på, men själv tycker jag att det är svårt att veta hur mycket man kan dra ner på maten utan att det inverkar på återhämtningen.

    SvaraRadera
  6. Så himla kul att läsa! Blir glad i hela mig :)

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Vad kul! Nu kör vi! Jag har fått min kostanalys också. Det verkar funkar.Jag har mycket mer energi! Men har inte gått ner i vikt än! Det kommer!

    Jag vet inte än om jag kommer till Blogger Boot Camp... jag känner ingen där!! Jag menar på riktigt! Vad tycker du? Ska jag eller inte? :S

    * kram *

    SvaraRadera
  8. Färre kilon: njut av bonusrundan!

    Anna, Andrej, Fredde: tack för peppningen. Det är svårt att veta hur mkt man ska fytlla på men jag tror att den känslan kommer med tiden.

    Anna: tack för rådgivningen!

    Coyntha: härligt att maten fungerar för dig med, det där med att gå ner i vikt när an presterar bra i träning samt har mkt energi är så mycket mer värt! Jag känner inte heller någon på BCC, inte IRL i alla fall så jag tycker självklart att DU SKA MED!

    Mia: självklart. Skulle vara kul att läsa i din blogg hur du laddar inför olika pass!

    SvaraRadera