måndag 9 mars 2009

Trött

Orkar inte skriva så mycket för jag ska nog gå och knoppa snart. Fick gå upp kl 5 imorse för att starta träning strax efter 6. Det var så bra - jag fick en massa energi till hela jobbdagen som gick ovanligt bra och i mycket positiv anda.

Det blev 30 minuter "fatburn" på crosstrainern + (kunde inte låta bli - dels låg maken 2 km före mig på kommunlistan på jogg.se dels så hade jag ju 2,5 km kvar på min straffrunda som släpar efter från förra veckan) 3 km löpning på band under 16 minuter!

Jag älskar min kropp som nuförtiden orkar så mycket och i stort sett allt jag ber den att göra!

Jjjjjiiiiihhhhhhhhhhaaaaaaaa = Pladuskas vårskrik!

2 kommentarer:

  1. Härligt. Tänk om jag kunde få sådan löparkondition någon gång.
    Låter inte straffrunda lite negativt? Kalla det bonusrunda. Om du av någon anledning inte kan springa målsatt distans - så får du den som bonus istället!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart att känna så. Bra där med morgonträning!

    SvaraRadera