tisdag 10 mars 2009

Stegtävling och läsartävling

Som jag längtat efter den. 2006 (oj vad tiden gå...) hade vi en stegtävling i regi av tappa.se.
Det var jättekul (även om mitt lag förlorade) och sporrade mig till att börja träna regelbundet. Jag insåg att jag efter en jobbdag hade bara 4000 steg gjorda. Jag började med långa kvällspromenader med några grannar, så småningom la på lite cirkelträning och vips! så var nya motionsvanor etablerade. Nu tränar jag regelbundet men tycker det ska bli jättekul att gå till Prag! Vi startar imorgon och ska vara framme senast 30/5. När tror ni att jag är där? Den som gissar bäst kommer att vinna en stegräknare från tappa.se! Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Jag gissar på att du e där 16:de Maj

    SvaraRadera
  2. Vilken bra grej! Tänk att en stegräknare och en tävling kunde leda till där du är nu!

    SvaraRadera