måndag 2 mars 2009

Nystart

Det känns som vår i luften och då finns det inget bättre än förnya sig själv, rensa i röran och göra lite nystart. Det gäller just nu flera plan av mitt liv:

*i träningen ska jag ta tag i styrkedelen och fortsätta springa utan klocka
*jag börjar kostregistrera för att ha mer koll där
*jag ser över mina boknignar på jobbet för att undvika självförvållad stress
*jag tränar i att säga "nej", just nu mest till energiätande människor
*jag tränar i att säga "ja" till roliga saker för att njuta mer
*jag ska skaffa ny garderob
*jag ska fundera över att ev bli coachad
*jag ska planera lite roligt för mig och sambon och för hela familjen
*jag ska som vanlgt rensa ut lite för att få mer "luft"
*jag fortsätter med dagliga affirmationer
*jag ska ge mer uppskattning och kärlek till min familj och vänner

4 kommentarer: