söndag 14 december 2008

Utmaning

Idag står utmaning på träningsschemat. Och det är faktiskt det sista träningspasset på 6-veckors schemat. Sedan vecka 4 har det varit ovanligt tungt och jag har haft mina tvivel på att jag kommer kunna klara av 100 armhävningar på raken....Och gör jag inte det så får jag i alla fall se till mina framsteg - för 6 veckor sedan klarade jag av 20 st och nu förhoppningsvis många fler. Men utmaningstiden går ut i jul så jag funderar på att förlänga träningen med en extra vecka och på så sätt maxa förutsättningarna.

4 kommentarer:

  1. Idag gjorde jag 20 armhävningar. Jag blev så inspirerad av vad du har gjort, så nu måste jag nog också träna upp mig så jag kan göra 100. Du måste känna dig supercool som kan göra (för det kan du) 100 armhävningar. Om om du inte gör det (känner dig cool alltså) GÖR DET.

    SvaraRadera
  2. Lena: kom igen! Printa ut schemat drån
    www.hundredpushup.com
    och kör igång!

    SvaraRadera
  3. Hej där vad du är duktig! Måste erkänna att jag har försummat min armhävningsträning sista tiden..... fastnade någonstans på vecka fyra. Kanske 100 pushups får bli årets nyårslöfte....

    SvaraRadera
  4. anna: självklart ska du haka på!

    SvaraRadera