tisdag 23 december 2008

Födelsedag

Idag var det Sylvia imorgon är det min tur. Att fylla år. Men jag fyller inte jämt och absolut inte pensionär. Och jag har redan fått min present - en sprillans Electrolux köksmaskin som redan går varm av allt brödbak. Undrar om Sylvia har en sådan?
Jag är ganska gammal men känner mig ung och jag tror att jag ser hyfsat ung ut. I alla fall är jag i väldigt bra form just genom all styrke- och löpträning.
Imorgon är det oxå dax att köra utmaningen och se hur många armhävningar jag klarar på raken...

3 kommentarer:

  1. Hej och grattis i efterskott!! Gick det bra?
    Jag tycker det spelar inte så stor roll hur gammal man är utan den viktigaste är hur vi mår och att vi är i väldigt bra form.

    Hur gick det med armhävningarna?? 'nyfiken '!!

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du ser jätteung ut! Och stark!

    SvaraRadera
  3. Coyntha: du har helt rätt. Det gäller att inte stirra sig blind på siffror utan försöka vara ung till sinnet... om man vill det!
    Mia:Tackar tackar. Vi är nog årsbarn anar jag. Och du ser inte heller "gammal" ut! ;o)

    SvaraRadera