torsdag 4 december 2008

Den här är för dig Lena!

Vad gör man inte för impa på sina bloggläsare. Lena tyckte jag skulle springa dubbelt så långt mot vad jag brukar ( då skulle det bli ca 11 km) för att impa på henne. Det är för att jag mentalt har svårt att spränga 6:an.
Men idag blev det i alla fall ca 7,5 km. Tog det väldigt lugnt. MÅr lite konstigt i kroppen, inte förkyld men lite stressmage tror jag... Det blev en härlig runda på våra landsvägar och genom en bondgård. Kunde faktiskt ha sprungit lite längre men dagishämtningen härjade...

Distans: ca 7,5 km
Tid: 42:03 min
Min/km: 5:36

Sen gjorde jag missen att inte äta direkt efter löpningen, det var för bråttom. Och sen var det pepparkaksbak med barnen och deras lekkompisar.... Tog helt slut framåt 16-tiden.
Kids, don´t try it at home!

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Tur att du kan springa under dagen. För min del måste jag springa på nätterna under veckan. På helgen springer jag på tidig.

    Hur gick det med bakningen? ;) * kram *

    SvaraRadera
  2. Coyntha: det blev superbra bullar och bröd. Ska baka igen under helgen.

    SvaraRadera
  3. Mission accomplished, redan vid 7,5 km. Verkligen bra jobbat. Jag är impad, du har knäckt 6:an;) Men tänk vilka ovationer du får när du springer tvåsiffrigt...

    SvaraRadera
  4. Glömde ju säga att jag log med hela, hela ansiktet när jag läste inlägget!

    SvaraRadera
  5. Lena: jag äslkar utmaningar. Tvåsiffrigt kommer snart!

    SvaraRadera