torsdag 20 november 2008

Storebror ser dig

Mig ser i alla fall ICA som genom "Mina varor" har kartlagt vad jag brukar köpa och därför lockar med rabatt på just dessa varor:
Hipp barnmat - OK
Keso - jajamen
Zoo tablettaskar - lördagsgodis till M4
men dessa förstår jag inte:
Honungspuffar ? aldrig köpt i hela mitt liv
Marängbottnar ? köpte 2 pack till M4:s tårta i augusti
Hot dogs ? minns ej när jag köpte senast
Nu är jag motiverad till att bättra mina matinköp så det ser bra ut i ICAs stora dator!

2 kommentarer:

  1. tokigt att föreslå hot dogs bara för att du har barn :-) har du läst på ett Hot Dog-paket? Där står det "Kan innehålla spår av kött".

    Jag orkade inte push ups igår - brakade ihop i en hög på golvet. nya tag idag.

    SvaraRadera
  2. Mia: det kostar att ligga på top elelr hur! ;o)

    SvaraRadera