lördag 29 november 2008

Lunchpass

Det var mycket gnäll här i torsdags fär jag klagade på all planering som behövs för att kunna träna. Jag kan egentligen inte skylla på barnen utan på min bristande motivation. Och den i sin tur har ju sina svackor speciellt när jag är trött och vädret är taskigt. Så torsdag kväll packade jag min träningsväska efter allt gnällade och igår jobbade jag supereffektivt för att kunna träna på lunchen. Och himlen var nådig - det gick! Inga externa störningar kom i vägen.
Det var plusgrader, lite blåst och SOL! Det blev ett kort och snabbt pass. Jag har ingen GPS så avstånden är ungefärliga. Passet kändes snabbt och jag fick lite ont i vaderna för en gångs skull. Kanske för att jag börjat tänka på löpteknik - att skjuta ifrån med vaderna/fötterna?

Distans: 4,2 km
Tid: 22:03 min
Min/km: 5:08

2 kommentarer:

  1. Här kommer en hel drös med träningsmotivation;) Var så god!
    Själv blir jag som mest träningsmotiverad av mina grabbar, eller om sanningen ska fram, jag flyr fältet för en stund;)

    SvaraRadera
  2. Lena: vilket jättebra tips! Helst ska det vara lite svettiga kläder för då är det inte så mysigt att gå i dem länge, eller hur?

    SvaraRadera