måndag 24 januari 2011

247 gram!

Det är typ så mycket fett jag äter varje dag... Näää...bara skämtar! Så mycket väger mina nya snabbskor från Nike! Löpbandsintervaller: here I come!

Snart dax för ett skönt pass yoga för min lite ömma kropp; fick en ny PowerYoga -video av Coyntha i helgen och det ska bli riktigt kul att testa den. Det är alltid så att nya träningsformer känns spännande och motiverar till träning. Vi får se hur detta blir. Jag körde Stadiums 21 dagars-utmanings alla 4 pass igår kväll. Det verkade inte så märkvärdigt men idag har jag ont i axlar och rygg så någonstans hade jag en liten otränad muskel, hihi. Eller så var det armbrytningen mot den tatuerade snubben som jag höll på med inatt... i en dröm alltså!

Oj, nu måste jag kila för den här veckan är det totalt skärmförbud efter kl 21! Inspirerad av Coyntha och Sara. Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Fina skor! Jag kanske köper sådana också!! Mina börjar att bli ganska slitna!!

    kram

    Jag la mig kl22 igår. Bra!

    SvaraRadera