tisdag 6 oktober 2009

HIPP HIPP HURRA FÖR 1-ÅRINGEN!


Idag fyller bloggen 1 år! GRATTIS och tack till er alla som är inne här och skapat nära 20 tusen besök! Så här skrev jag i första inlägget! Mycket har hänt under året som gått. Ffa så har jag fått mycket tips och inspiration av andra bloggare och på detta vis fortsatt att träna målmedvetet och regelbundet. Jag har oxå kommit närmare vad jag och min kropp mår bra av och lärt mig lyssna bättre på kroppens signaler. Jag har fått hjälp med kosten av Anna och efter det orkat mera. Jag har slagit PB på milen, deltagit i en del roliga lopp inte minst LL 15 km nyligen. Jag har träffat andra likasinnade på Blogger Boot Camp i april och bekantat mig med yogan. Nu väntar ett nytt spännande andra år! Häng me´!

10 kommentarer:

  1. Grattis på ettårsdagen! Ser framemot nya spännande år här på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det är kul att läsa din blogg så jag hänger med på nästa år också!

    SvaraRadera
  3. Bara att gratulera! Fortsätt som du gjort, jättekul att läsa här!

    SvaraRadera
  4. Kul! Klart vi hänger med ett år till!

    SvaraRadera
  5. Grattis och fortsätt skriv!!

    SvaraRadera
  6. Grattis och det har varit kul att vara med dig under detta år.
    Och tänker fortsätta med det... :)

    SvaraRadera
  7. Grattis! Det har varit roligt att tack vore din blogg kunna träffa dig!
    Det är klart jag hänger med ett år till! ;)

    Hur ska man fira?? En fest till kanske?

    Kram kram.

    SvaraRadera
  8. Grattis på ett-årsdagen!! Självfallet hänger vi med ytterligare ett år.. :)

    SvaraRadera