måndag 12 oktober 2009

Sammanfattning träning vecka 41

Hinner inte riktigt med några långa fyndiga inlägg just nu för jag har en spännande bok att fördjupa mig i:Tänk att jag blir glad som ett barn på julafton när mina bokpaket kommer.
Sammfattning vecka 41:
måndag: yogaklass 1 timme
tisdag: morgonyoga + jogg 5,6 km
onsdag: morgonyoga + styrketräning 1 timme
torsdag: morgonyoga
fredag: morgonyoga + 10 km löpning i terräng
lördag: vila
söndag: 12 km löpning + 1 timme styrketräning
Runt 7 timmars träning vilket måste vara rekord! Helnöjd! Kroppen och knoppen har fått sitt!

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att du får till så mycket yoga! Jag måste verkligen skärpa till mig med det där.. jag vet ju att jag gillar det supermycket bara jag tar mig tid..

    SvaraRadera
  2. Vilken träningsvecka du haft!
    Och om Yoga Anatomy kan jag bara säga - very good book :)

    SvaraRadera
  3. Bra vecka! Tänk om jag knde få till så mycket träning på en vecka! Men det gäller att hitta de där små stunderna när man kan komma undan från jobb och/eller familj för lite skön träning!

    SvaraRadera
  4. har boken liggande i hyllan, har inte läst den, den är alltså så bra??

    SvaraRadera
  5. Den veckan var ju riktigt bra! Förstår att du är nöjd när du får en helhetsträning om man kan säga så :)

    SvaraRadera
  6. Fe-no-me-nalt!
    Starkt jobbat.

    SvaraRadera
  7. Åhå, vilken spännande bok! Man skulle kanske klicka hem lite för tidiga julklappar.. till sig själv.. :)

    SvaraRadera
  8. Intressant den där boken måste införskaffas till den övriga träningslitteraturen i hyllan. Tack för bra tips!

    SvaraRadera