söndag 4 oktober 2009

Helt mör!

Men mycket glad efter helgens firande av 40-åringen!
Det har varit fest i dagarna 3 om man säger så - en del jobb bakom detta men ffa så otroligt kul!
Det har inte blivit så mycket sömn i helgen och inte så mycket träning för den delen heller. Det var nog den träningsfattigaste veckan på länge om man bortser från när jag var sjuk.
Ett löppass på knappt en mil, en styrketräning men desto mer yoga. Jag har yogat varje dag förutom i torsdags och det var nog tack vare yogan som jag kunnat hålla mig så lugn och icke-stirrig. Nu ska jag dra ner på intensiteten i löpningen och satsa på yogan och styrketräningen. Jag får lov att justera matintaget lite för att kompensera för de minskade "utgifterna". Min strategi blir att dra ner på kolhydrater!

3 kommentarer:

  1. Och vilket jobb du hade lagt ner sedan på att fira den där 40-åringen :-)
    Grymt impad på hur du lyckades hålla allt hemligt och sedan ordna en sån dunderfest.. Tack och stor puss XOXO

    SvaraRadera
  2. Guuuuuuuud va härligt det låter med så mycket firande! Minst lika viktigt som yogan :)

    SvaraRadera
  3. Tänk vilken pang-fru Piratfarsan har som hade fixat allt! Och dessutom fått in lite yoga. SKa bli kul att följa din utveckling med styrketräning; ska också försöka få in mera styrka under vintern, så jag söker inspiration!

    SvaraRadera