fredag 15 maj 2009

Uppladdning

Idag har jag laddat med:
-köttfärslimpa med bulgur
-pizza
-glass med jordgubbar
men oxå genom:
- lek med barnen
- shopping på IKEA
- städ- och tvätdtag

Nu undrar ni säkert - laddat INFÖR VAD?

Jo, imorgon tänkte jag sympatispringa halvmara!
Wish me luck!
Jag får organisera det hela själv men det passar mig bra. En fördel är att jag slipper trängseln och alla de där irriterande människorna som anmäler sig till fel startgrupp. Men jag kommer nog inte heller känna den där pirrigheten inför en tävling och kommer inte heller få peppening från en publik. Målsättningen imorgon är att klara dryga 21 km! Med mig har jag förstås mobilen med GPS ( för att räkna ut längden på loppet) ifall jag behöver ringa hem och be om extra vätska eller rent av mentalt stöd!
I vätskebältet kommer jag att ha en egenblandad sportdryck enl receptet:
1 liter H20
0,5 dl Dextropu
0,5 krm salt
en skvätt citronsaft

8 kommentarer:

  1. Heja Magdalena!!! Vilken grymt bra idé, lycka till.

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är!! Jag glömde att ladda med pizza idag... :D
    Men nu är vi redo!!
    Vi kör imorgon kl 15.50!!

    * kram *

    SvaraRadera
  3. Härlig grej! Lycka till. En tävling mot/med Magdalena! Sånt här gillar jag!

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på att du vinner! :)

    SvaraRadera
  5. just my style! hoppas det går bra för dig, heja heja!! :)

    SvaraRadera
  6. Åh härligt! Hoppas det gått bra! :) Har själv precis kommit hem från den distansen! :D

    SvaraRadera
  7. Lycka till!

    Imponerande att du orkar...

    Varm kram från Liv

    SvaraRadera