tisdag 5 maj 2009

Hört hemma


Imorse strax före lämning på dagis, M4 headbangar till Black Sabbath´s låt med samma namn (ni vet den med åska och kyrkogårdskänsla) - hans favorit: "Mamma, jag tycker inte om Mäjden (=Iron Maiden, hans tidigare favorit), den är läskig". Jag: "Är den här mindre läskig?" M4: "JA!"
Goa unge! L1 stod brevid och gjorde djupa benböj - hans sätt att dansa till hårdrock! Och Piratfarsan åkte nyss för att tatuera sig! Och jag sitter här svettig efter dagens löppass och har åter fått rysningar av Ozzys "Working class hero"! Vår familj i nötskal. Jag blir så varm i hjärtat!

9 kommentarer:

  1. Haha vad guliga!! Kul att hela familjen är lika galna hehe!!

    Vad har Piratfarsan tatuerad sig?
    Berätta!!

    Bra och tack för att du hänger med!! Vi äter bara BRA till den 16 maj okej?? ' kram '

    SvaraRadera
  2. Måste bara le. Åh, så härliga ni är!

    SvaraRadera
  3. Jessica: du känner väl igen generna? ;o)

    Andrea: de är ju riktiga mjukis-hårdingar mina grabbar!

    Coyntha: kolla hans blogg så får du se men jag varnar - det är bara läskigheter!

    Mia: man får många skratt av sina barn.... och så river man sitt hår emellanåt..

    Vida: det gäller att stanna upp och njuta av dessa ögonblick!

    Snorkis: jag är ju en riktig mjuk-poptjej men har börjat gilla gamla hårdingar!

    SvaraRadera
  4. "Meet the Osbournes" hahaha. den va bra Andrej.. Kanske är vår lilla familj lite sån ibland.

    SvaraRadera