onsdag 6 januari 2010

För kallt

Det har tyvärr varit för kallt för löpning idag med ( minus 28) men fantastiskt soligt väder med gnistrande snö! De enda som vågade sig ut var förutom fåglarna våra grannar som kom med kidsen till plundringen av granen och pepparkaksborgen! Efter barnens traditionella (?) sönderslagning av borgen, denna gång med stora dinosaurier (hittade inte några lämpliga hammare) så tog det ett par timmar att städa bort alla kristyrrester hopblandade med stickiga granbarr. Men nu är julen slut vilket innebär att jag mentalt förbereder mig för våren och tänker igenom vad som ska hända träningsmässigt bland annat. Mer om det sedan för jag har inte riktigt formulerat allt i mitt lilla huvud.
Kvällens pass blev det sk PT-passet på 4H-gymmet; idag med 2 grannar och mycket effektivt. Jag har tyvärr inte några bildexempel på våra övningar men här kommer en video med lite inspiration. Jag hittade denna på Olgas blogg.

1 kommentar:

  1. Haha!! Jag den frissan hade jag jobbat på länge :P Hmmm, du fick aldrig min kommentar på operainlägget eller?? Skumt, jag har för mig att jag såg det efter jag hade postat det, men nu hittar jag den inte.

    Jag skrev att jag blev lite orolig när du hade satt samma mål som mig på Lidingö. Du är ju mycket snabbare än mig och springer mycket mer!! Men det ska bli roligt att kunna peppa varandra med all backlöpning som vi kommer behöva!! Hehe!

    SvaraRadera