söndag 1 november 2009

Alternativ träning igen

Skulle ha sprungit ikväll men en förkylning och tröttheten sätter stopp för det tyvärr. Kurerar mig med KanJang just nu. Lite ledsen för det (men inte alltför mycket) för statistiken för oktober ligger inte bra till - bara 95 km denna månad. Ligger minst 1,5 mil efter men det glädjande är att passen har i snitt varit längre.
Igår turistade jag i Stockholm och det blev både simning på Centralbadet och dans på Schlagerbaren. Alltid lite träning! Det var trångt på dansgolvet så det var svårt att ta ut rörelserna - jag gillar att vifta med armar! ;o)
Idag är det Allhelgonadag ( i Polen är det alltid första november) och vi åkte till Kårsta kyrka. Kyrkogården levde i mörkret genom ett hundratal tända ljus, så vackert och fridfullt.
Barnen fick tända var sitt ljus för morfar Jerzy som tyvärr inte fick uppleva dem...
Jag tänker på dig ofta Pappa!

4 kommentarer:

  1. Tänk inte på statistiken, alla blir vi förkylda då o då och då är det svårt att träna som planerat. Bra att du satsar på att kurera dig, snart är du frisk igen!! Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. duktigt med simmandet när du turistade. sådant har jag aldrig lyckats med. hoppas din pappa sitter på ett fluffigt moln och tittar ned på sin dotter och sina barnbarn. :)

    SvaraRadera
  3. Din trötthet kom alltså en vecka för sent :)
    Och visst är det fridfullt med alla ljus och de fina tankarna...

    SvaraRadera
  4. Bli inte stressad för att du är sjuk. Det viktiga är ju faktiskt att ha roligt när man tränar.

    SvaraRadera