onsdag 16 september 2009

Inte så kul ...


just nu! *Snörvel snörvel *host host* är mina främsta ljud sedan ett par dagar så träningen är lagd åt sidan. Igår kväll istället för ett löppass blev det en 5 km promenad med grannens hund. Benen ville springa och själen med men förnuftet hejdade bägge! Och imorse åkte träningskläderna med i jobbväskan (som varje onsdag) av bara farten men det gick bara inte.
Det är mitt FÖRSTA träningsuppehåll sedan jag började träna regelbundet för 1,5 år sedan!
Nu laddar jag med KanJang och hoppas på att bli bra till Lidingöloppet nästa helg!

6 kommentarer:

  1. Vad är det för mössa Piratfarsan har på sig? :)

    Krya på dig nu!!!

    SvaraRadera
  2. Den där mössan fick jag när vi spelade för lokalbefolkningen i de inre delarna av Kentucky när vi turnerade runt med ett experimentelljazzsällskap, "Say no more!"

    SvaraRadera
  3. Enchineagard brukar funka finfint för mig! Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Oj. Krya på dig. Det värsta som finns är att vara sjuk.

    SvaraRadera