måndag 7 september 2009

En vanlig dag på jobbet


I influensatider.

10 kommentarer:

  1. Åhhh vad snyggt! Vi har sådana där munskydd med visir och såna med ventil. SÅ glad för att jag inte jobbar i den modulen. Får hoppas att mina hjärtan inte grymtar ;0)

    SvaraRadera
  2. Visst är det tjusigt! Vi har såna med visir när vi tar prover!

    SvaraRadera
  3. Jippiii! Nu behöver jag inte känna mig udda om jag går med fivefingers! (inte för att jag har dem på jobbet... men sådär på stan och så)

    Tycker du ser grymt cool ut!

    SvaraRadera
  4. Absolut, sååå klädsamt! Att du inte klär dig så jämt? Verkar som om lila är din färg också! Kram Sannen

    SvaraRadera
  5. Jobbet och jobbet? sådär ser du ju ut varje dag när vi skall gå och lägga oss ;-)

    SvaraRadera
  6. Varmt och svettigt blir det efter bara ett par minuter...
    Vilket påminner mig om att jag ska jobba extra nattpass i helgen. Hoppas slippa risker med svinflunsan...
    Vaccin eller inte... tvekar ännu

    SvaraRadera
  7. Visste inte att Piratfarsan bad dig ha på det där på kvällarna oxå... Han är ju för kinky! :)

    SvaraRadera