lördag 18 juli 2009

Tokig springstil - utmaning!



Haha! Vågar ni springa så där? Helt barnsligt, okontrollerat och vilt och absolut inte löparmässigt? Men med vilken glädje man springer då. Det kan jag försäkra er, jag sprang ca 800 meter på detta vis i slutet på min milarunda ikväll - barnasinnet vaknar i kroppen och man börjar fnissa för sig själv och kan inte sluta! Jag utmanar Dig på tokig springstil - avsluta varje löppass den kommande veckan med den och rapportera om barnasinnet vaknar och fnittret infinner sig!
Och nu mer barnsligheter - glass!

8 kommentarer:

  1. Hejsan! Detta meddelande kommer jag posta på flera bloggar, jag ber om ursäkt för spamningen och hoppas ni ser genom fingrarna på detta. Anledningen till denna spamning är att det snart är dags för min efterlängtade semester! Och jag ska göra en bilresa genom södra Sverige och vill samla så många tips och semesterpärlor som möjligt. Jag vill veta vad jag absolut inte får missa! Kommer åka ner längs västkusten och sedan upp längs östkusten. En något mer detaljerad resväg finns på denna adress http://runrunner.wordpress.com/2009/07/19/semesterplaner/ Resan kommer troligtvis göras under vecka 33. Kommentera gärna inlägget eller skicka ett mail! Efter, eller under, resans gång kommer det naturligtvis komma en reserecension ;)

    Tack på förhand för din hjälp :)

    Hälsningar
    Anna (izza)

    SvaraRadera
  2. Underbar utmaning!

    Jag springer ju inte men hade lätt vågat och det händer definitivt något i kroppen när man gör det :)

    Ser fram emot härliga springstilar från de som antagit utmaningen.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hehe... kollade på denna video i morse, och kom att tänka på den igen när jag var ute och sprang idag... men det kändes liksom lite för folktätt att testa, men annars så :) . Tänkte du göra en copy cat på det?

    SvaraRadera
  4. Hej! Du glömmer väl inte att du är med i anti-ostbågs utmaningen? En vecka har redan gått - visst är vi duktiga? Lite mera core i vardagen, och vi ska få en bättre hållning!

    SvaraRadera
  5. Ha haaa jag kan hoppa och skutta hur mycket jag vill i skogen för där ser ingen mig ;0)

    SvaraRadera
  6. Det är ju grymt det där Vänner-avsnittet! Får testa den stilen på nästa mara kanske...

    SvaraRadera