onsdag 22 juli 2009

LOOOOOOVE MY BODY!


Om 4 dagar åker jag och stora sonen och hälsar på mor min så det blir ingen träning på ca 4-5 dagar. Jag tänkte kompensera min kropp, som under den korta vilan kommer få uppleva ett minimum av rörelse men desto fler härliga östeuropeiska bakelser, genom att träna extra mycket denna vecka. Kanske rentav flera pass varje dag, hur man nu får in det när man jobbar.

Så här har det varit hitills:
måndag: yoga 50 min+ 1 timme styrketräning
tisdag: löpning 7,4 km + lite core (anti-ostbågsutmaning - yeah!)
onsdag: crossfit 5x500 m på max och i pausen 10 benböj + 10 armhävningar

Imorgon vankas morgonyoga om inte lillmonstret bestämmer sig för att vakna kl 5! Resten av veckan blir det mest löpning + lite styrketräning at home!
Crossfit kan jag verkligen rekommendera mest pga dess intensitet och korta duration. Dagens pass tog max 20 minuter!

4 kommentarer:

  1. YES vilken super duper lista !!!

    SvaraRadera
  2. vilken härlig kärleksförklaring! :)

    SvaraRadera
  3. Det låter kanon bra din lista!
    Heja heja!
    Skönt att få hälsa på din mamma!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Härligt att krama om och klappa sig själv på axeln ibland. :)

    SvaraRadera