söndag 2 augusti 2009

Hemma!


Hemkommen från Warszawa sedan 2 dagar. Där rådde total träningsvila om man bortser från allt gående och lekande med sonen samt den träning tarmarna gjort för att smälta alla bakelser!

Inga coreövningar, sorry Snorkfröken! Ingen löpning och ingen styrketräning. Så 3 mil löpning på en vecka är ett mål som inte blev uppfyllt men det gör inget.
Tog mig ut på ett löppass igår - det var svettigt värre med tanke på luftfuktighet på dryga 80%! Jag hade noll kontakt mellan huvudet och benen så det blev ett lugnt pass på 7,5 km. Upprepade passet idag i lite snabbare tempo, nästan tröskelfart ( min nya favoritträning!) och mot slutet kändes det nästan som vanligt i benen som annars varit helt stumma. Imorgon börjar ny vecka som kommer att fyllas med löpning, yoga och styrketräning! ... och CORE of COuRsE!

3 kommentarer:

  1. Jag tränar också tarmarna på mitt besök hos mamsen. En bakelse om dagen är bra för magen. Eller nått. Ska bli skönt att komma hem till sina egna rutiner.... fast någon kaka till hinner jag med innan det är dags för hemfärd!

    SvaraRadera
  2. Åhh även jag är sugen på att ta tag i min träning. Nu kör vi !!!!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem!
    Bakelser istället för träning? Ajaj!
    Nej, det är du värd! Och du kom ju igång med träningen ordentligt direkt efter hemkomsten.

    Nu är det väl Piratfarsan som passar upp på dig med alla godsaker :)

    Tänk på att det snart är Midnattsloppet. Så "lite" lugnt med bakelserna va? ;)

    SvaraRadera