onsdag 19 augusti 2009

Jag vet var...

...jag kommer att ha träningsvärk de kommande dagarna!
Så kan man sammanfatta kvällens PT-timme! 8 stationsövningar 2-3 set i varje + en plank/armhävningsmördare på slutet och aldrig förr har vi varit så svettiga, tomatröda i ansiktet och nästan helt tysta av utmattning! Det här kommer att göra susen för oss 4 tjejer som nu kommande 5 månaderna satsar på PT-träning 1 gång per månad! Vårt core-område kommer vara trimmat som en tonårsmoppe och vi kommer vara så starka och så snygga, för att inte nämna den drottninglika hållningen!
Men nu måste jag vila för jag är helt slut!

4 kommentarer:

  1. Yes, vad härligt det låter :)

    SvaraRadera
  2. Trimmade tonårsmoppar... det var kul sagt;)

    SvaraRadera
  3. Hehe... första gången jag körde ett liknande pass kunde jag knappt gå på två dagar. Gött-götti-gött-gött!

    SvaraRadera