fredag 14 augusti 2009

Kul fysvecka!

Jag ser verkligen framemot kommande vecka, eller snarare sagt - de närmaste 9 dagarna. Det kommer hända mycket nytt och roligt och betoningen ligger på fys! För att inte nämna att minstingen ska skolas in på dagis och vi ska böraj jobba "som vanligt" igen.
Imorgon kväll är det Midnattsloppet. På onsdag start för PT-träning i grupp och nästa söndag nybörjarkurs i havskajak! Det är roligt att ha så mycket kul att se framemot! Och imorgon kväll får jag förhoppningsvis träffa några bloggare - Coyntha, Snorkfröken... kanske Janne med och några Linnaner!

5 kommentarer:

  1. Kul! Här ska Lillkillen också skolas in på dagis med början på måndag, om både han och jag är friska vill säga.

    SvaraRadera
  2. Var det inne på Zinken och 20:30?

    SvaraRadera
  3. Johan: kul! Här är vi oxå lite snoriga men det får gå!

    Janne: japp! Cirka. Jag kan vara försenad om jag inte hittar parkering, har bestämt mig för att bilen - vill komma hem fort efteråt.

    Andrea: tack!

    SvaraRadera