tisdag 11 augusti 2009

VAR ska vi ses???

Visst vore det trevligt med en mini bloggträff före starten av Midnattsloppet på lördag! Vilka vill hänga med? Man måste inte delta för att komma förstås! Var kan vi ses? Vilken tid?
Förslag förslag! Jag är sällan inne i stan så jag har inga bra förslag på ställe men kl 20.30? Är det för tidigt?

Förresten, det blev ingen löpträning idag - det blir yoga + core istället. Det har öst ner här och jag har inte känt för att backträna i detta väder...

Uj så snurrig jag är - det är starka grejor i lackfärgen jag målat med....

7 kommentarer:

  1. Hej Hej! Det låter jättebra! Jag kommer gärna kl20.30 så vi kan ladda lite. Jag kan ingenting i Stkm så jag kan tyvärr inte föreslår nåt. Men säg bara och jag/vi kommer (min man och jag)!
    Hoppas flera vill komma :D

    Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Skulle vara jätte skoj och träffas och hälsa! Ifall ni har lust att träffas lite tidigare typ redan 20 kan jag också komma med (hade redan bestämt att träffas med Linnéa gänget 20.30). Stressigt dethär med att vara hejaklack :)

    SvaraRadera
  3. Vi kan säga 20.30 Coyntha. Snorkfröken; var ska Linnea träffas? Vi kanske kan snylta in oss lite i gemenskapen?

    SvaraRadera
  4. Linneagänget kommer att träffas inne på Zinkelnsdamm där vi har ett litet klubbrum. De har tyvärr spärrat av det området under evenemanget, så man måste visa ett medlemskort för att komma in.

    Men jag tror ändå jag kommer och träffar er om jag får; de andra kan jag träffa i "vanliga" fall.

    SvaraRadera
  5. Ja. Det låter perfekt för mig: 20:30. Säg bara var ska vi ses?
    Ni som kan området.
    Vad spännande!

    Ja, Snorkfröken... de andra träffas du varje dag! hihi

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Vi kan ses ca 20.30 (jag mailar mitt mobilnr till dig om jag blir sen så kan du nå mig) inne på Zinken utanför klubbhuset till Linnea?

    SvaraRadera
  7. Var ligger klubbhuset? Jag vet var Zinken är men på vilken sida ligger klubbhuset?

    Ja, maila ditt mobilnummer.

    Vad spännande!

    SvaraRadera