lördag 5 december 2009

Outlet shopping



Jag tillhör inte dem så är speciellt intresserade av kläder och mitt klädkonto brukar vara orört ganska ofta. Men sportkläder är ett undantag - jag kan shoppa massor även om jag har en del hemma.
Idag var vi i Arlandastad för att förse den äldste men ny jacka och täckbyxor samt mössor och vantar som alltid försvinner på väg hem från dagis. Inne på Stadium Outlet drabbades jag av riktig shoppingfeber som resulterade i fina löparoutfiten ovan från Adidas, en chockrosa munkjacka från Puma + yogabyxor från Reebook! Och så har jag ju nya träningshandskar från Casall som jag köpte på www.traningsprylar.se
!

Och jag var SÅ värd alla min inköp, tyckte jag i alla fall. Det har varit en bra träningsvecka med bl a stenhård PT-träning. Igår blev det en 12 km terrängrunda efter jobbet - det känns alltid fint att komma hem svettig vid 17-snåret och ha träningspasset bakom sig och fredagsmyset framför! Och vilket fredagsmys det blev igår - På spåret började igen och trots att jag och maken var ganska kassa på frågorna så hade vi kul som vanligt. Ja, vi är ju medelålders! ;o)

5 kommentarer:

  1. Haha. Jag läste din mans blogg före din och gav mig tusan på att du skulle ha en annan version än han hade. Ni är ju för roliga!

    SvaraRadera
  2. supersnygga kläder och kul att du gillade handskarna. själv hittade jag till min förvåning en hel del på TeamSportia (shoppar inte där i vanliga fall) och ställde mig frågan: kan man köpa för mycket träningskläder?

    SvaraRadera
  3. Andrej: det var egentligen så olika versioner väl? ;o)
    Sara: man kan aldrig ha för mycket sportkläder! Jag skulle gärna gå klädd i såna till vardags hela tiden!

    SvaraRadera
  4. Hihi, jag läste också din makes blogg innan - ni är ju bara för härliga. Och snygga träningskläder!

    SvaraRadera
  5. Du är värd alla snygga träningskläder tycker jag! Tror att piratfarsan också tycker det :)

    På spåret - har aldrig kollat på det faktiskt. Trots att åldern smyger sig på...

    SvaraRadera