onsdag 3 februari 2010

Cirkelträning is the shit!

Yes! Vilket pass det blev ikväll. Ca 1,5 timme av svettig-ge 100%-maxpuls cirkelpass. Bra stationer, 3 svettiga pulspass, bra musik, bra sällskap. Ja, vad kan man önska mer? Möjligen att jag skulle orka lite lite till men ikväll gav jag allt! Det är det här jag behöver när träningsmotivationen tryter i vintermörker och kyla - att träna tillsammans med andra till ett givet upplägg! Ett stort plus att det är på hemmaplan! Underbart och bra komplement till löpning och gymträning! Jag känner redan att ffa mina skuldermuskler värker!
Tack tjejer!

2 kommentarer:

  1. Cirkelträning är skitkul och jobbigt som attan. Dessutom super att göra tillsammans med vänner. Det är därför jag gillar de gamla hederliga ställena som friskis och gympan hemme i Laholm för de har kvar cirkelträning.

    SvaraRadera
  2. Vad är cirkelträning? Jag har aldrig gjort det! Men det låter jobbigt! :)
    Vad kul!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera