tisdag 16 februari 2010

Kårstajoggen eller en halvmara i vacker roslagsnatur

Läs makens inlägg här. Vill ni springa med oss i Kårsta med omnejd den 1:a maj?
Vad säger ni? Det skulle ju sitta fint med en gruppträning på halvmaradistansen i god tid före Göteborgsvarvet och Stockholms Marthon?
en tur i gott sällskap för vi hoppas få hit så många träningsbloggare som möjligt inklusive bloggläsare, pratiga kompisar, lytta släktingar, wannabes, löparrookies, posare m fl. Enda kraven är ett par löparskor på fötterna och ett leende på läpparna!
Sprid detta vidare och hör av er vid intresse.

9 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja gärna vara med. Ska försöka och se om jag kan komma :)
    Det vore kul!

    kram

    SvaraRadera
  2. jag är inte i Sverige den dagen! Annars hade jag nappat!

    SvaraRadera
  3. Jag bor i Vallentuna och tycker det låter skoj... Får man vara med?

    SvaraRadera
  4. En fråga!!! Hur fort tänker ni att springa? Vad händer med dem som inte kan hänga med fort? :P

    SvaraRadera
  5. Coyntha: vad kul det skulle vara om du ville vara med. Ta med Göran, ni kan sova i vårt gästrum! Jörgen letar efter nån som vill fota och Göran är ju bra på det? Vi kommer nog dela upp oss i ett par grupper efter tempo; du och jag springer ungefär lika fort ( ca 6 minuters tempo) så vi kan ha sällskap. Vi ska spåna vidare på det.
    Rosa: välkommen hit! Vad kul, sprid gärna vidare. Har sett dig på jogg.se!

    SvaraRadera
  6. Jag ska eventuellt till Valencia den dagen på jobbresa - men om det inte blir så är jag såklart med! Sprider ryktet! :)

    SvaraRadera
  7. Magdalena - gå med i gruppen Bloggjoggarna på Facebook och lägg upp eventet där! Jag skickar inbjudan :)

    SvaraRadera
  8. Låter jätteroligt med jogging! Kanske man skulle satsa på den lilla rundan. Eller också inte, måste ju orka också. Men jag kan ju växla mellan att gå och springa förstås.
    Kan inte riktigt tänka mig att flåset finns där den 1 maj.

    SvaraRadera
  9. Ja jag kan tänka mig att min Linus skulle kunna tänka sig det. Han springer SÄKERT i från mig den lilla gasellen. Han bara flyger fram, det ser så otroligt lätt ut när han springer. Maaken vet jag inte, men kanske det.
    Ses kanske i morgon!

    SvaraRadera