söndag 21 februari 2010

Social runda i solen!

Vilket vackert väder vi haft idag: bitande kyla, solsken och gnistrande snö. Man kan inte uggla hemma så jag stack på en lugn runda. Jag förenade nytta med nöje. Nöjet var att stanna och samtala med flera grannar och bekanta längs min väg - alla var ute och skottade snö! Jag skämdes nästan när jag var ute och sprang medan alla, inklusive min make och äldsta sonen kämpade i anletes svett med att skotta vår uppfart! Bara nästan! ;o)
Vad har ni haft för er idag?

3 kommentarer:

  1. Ha ha jag gjorde samma sak! Sprang istället för att hjälpa Göran med att skotta snö!!
    Ja ja... de får vara stolta över vad de gjorde!!
    Jag var nöjd efter mitt pass.

    Ha en bra vecka. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Jag inser att vi borde ha förlagt långpasset till igår istället för den stormiga lördagen :)

    SvaraRadera
  3. Haha... hundpromenader och snöskottning och lite core - testa plankan på pilatesboll!

    SvaraRadera