fredag 5 februari 2010

Så bedövande vackert

Att det var alldelse för synd för att springa på löpband en sådan dag. Bilden ovan är faktiskt ett ögonblicksfoto taget med mobilkameran från bilen när jag var nästan hemma. Min resa hem från jobbet är dryga 3 mil lång och går bara på småvägar med vackra vyer. Jag har åkt denna i snart sju års tid och inte tröttnat ännu. Det är något nytt varje dag - idag en älg som lekte i snön nära vägen! Väl framme hemma bytte jag snabbt om till löparkläder och - tjohhooooo var jag ute i friska luften medan det fortfarande var lite ljus kvar. Ett skönt och lugnt pass på 7,5 km, jag glömde mina halkskydd igen - grrrrrr.... vilket inte gjorde passet mindre jobbigt precis. Sedan följde en liten styrkesekvens och streching på mattan i vardagsrummet. Och nu är jag redo för På spåret! Ha en skön fredagkväll!

3 kommentarer:

  1. Fin bild! Och bra jobbat på passet. Och det är nog många som var sliriga på fredagskvällen... :) Med eller utan halkskydd.

    SvaraRadera
  2. Ett fint recept på mental hälsa, det där. Slirade själv runt en aningen idag i solsken, skog och snö - helt underbart.

    SvaraRadera
  3. Magiskt vackert!!! Det är så härligt med alla vackra vyer nu!

    Kramar från Liv

    SvaraRadera