torsdag 17 mars 2011

Intervaller

Idag står intervaller på schemat. Man kan köra olika - backintervaller, fartlek, rusher, tusingar, 400m-intervaller eller tidsbestämda intervaller. Just för de sistnämnda har jag saknat ett bra verkytg så jag kan hålla tiderna. Min pulsklocka saknar den funktionen... tror jag.

Men nu är en sån här på väg till mig över Atlanten efter tips här. Gymboss som genom pip och vibrationer ska hålla reda på mina intervaller! Till dess får jag klara mig utan!
Hur tränar du dina intervallpass?

3 kommentarer:

  1. Det ser jättebra ut! Rosa??
    Du får berättar om det var bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag undviker dem helst... När jag väl kör dem blir det på löpbandet, eftersom jag precis som du har svårt att hålla koll på tiden.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset finaste du.. skulle gärna sommarprata men jag blir osäker på vad jag skulle säga och vem som skulle vilja lyssna.. kanske ska peppa mig själv lite och ringa in nåt... måste bara klura ut vad... men TACK för att du tänkte på mig.

    Kramar

    SvaraRadera