måndag 21 februari 2011

Dagens träning

Jag är lite mör idag. Det var magsjuka i familjen inatt så jag ligger efter med sömnen. Det plus en mycket intensiv dag på jobbet känns i kroppen. Som en influensa fast utan virus.
Kroppen och knoppen säger: " Chilla lite framför TV:N, ta det lugnt ikväll" men min stenhårda vilja skriker istället: "JUST DO IT!!!"
30 minuter senare är jag ännu mörare i kroppen (men på ett skönt sätt), svettig efter ett härligt ME-pass som du hittar här.
Ha en skön kväll; själv går jag och knoppar!

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att få bli mör efter träning, så skön känsla! :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Jag förstår dig exakt!! Jag kan känna precis samma sak....

    kramis

    SvaraRadera
  3. Haha! Mes-burpee! Kör med armhävning och upphopp emellan :-)

    SvaraRadera
  4. Andrej: det luktar lite burpee-utmaning eller?

    SvaraRadera