lördag 12 juni 2010

Vad är det som händer?

Det är lite glest mellan inläggen här, verkar som att mina tangentfingrar vill helst av allt ha lite semester men lite till får de jobba. Även om det är lite tyst här på bloggen så innebär det inte att ingen träning bedrivs. Trots stressiga fullproppade veckor har jag lyckats klämma in 2-3 löppass per veckan + lite styrketräning hemma. Till gymmet tar jag mig inte när det är plusgrader ute så en Pilatesboll, yogamatta, gummiband, hopprep och lite vikter gör sitt! Tyvärr är det väldigt lite yoga just nu men jag vet att den dyker upp igen. Just nu vill jag att det ska vara mycket löpning. Och jag vill lära mig mer, testa mera, springa fortare och längre... och helst allt detta utan att anstränga mig! ;o) Jag blev så klart inspirerad av alla bloggkompisar som sprang maran även om jag har svårt att suga på den karamellen för egen del... för klent pannben?
Men jag har lite planer för vidare utveckling och jag börjar med att bygga upp en bra grund. Just nu är det fokus på bra mat och mer sömn - oj, så svårt med det sista! Ska viktutmana Piratfarsan men vet inte riktigt hur. Har ni bra förslag?

1 kommentar:

  1. Viktutmana piratfarsan. Skräpmatsmannen själv? Kan det vara en match tro?

    SvaraRadera