torsdag 24 juni 2010

Tada!


Same same but different kan man lugnt säga om skorna eller favorit i repris! Efter att ha provat många par, provsprungit dem på löpband så fastnade jag för "mina" Nike Pegasus 26+ som jag haft senaste året. De känns som ett andra skinn! Och så fick jag bekräftat att jag fortfarande har ett neutralt steg, det bästa man kan ha som försäljaren sa! ;o) Det blev även ett par korta tights och ett par löparshorts, såna där fladdriga saker. Någon löparkjol som jag var sugen på hade de inte inne tyvärr!
Mycket trevlig affär och bra försäljare på Löplabbet i Stinsen. Tummen upp!
Klockan då? En Suunto T4c! Snygg är den och nu ska jag ut och testa den en kort vända!
Ha det!

3 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas passet gick bra. Testade du skor och klocka samtidigt?!

    SvaraRadera
  2. Vilken uppgradering! Jag handlade också nya skor idag, och höll precis som du på att komma hem med ett par likadana som jag redan haft. Men ändrade mig i sista sekund. Nu får vi se om jag kommer ångra det beslutet..

    SvaraRadera
  3. Härligt!!Ha en skön midsommar!!

    SvaraRadera